Akne + Ricinusovo ulje!

07:27 Unknown 0 Comments

Ono što sam ja naučila u svojoj dugogodišnjoj borbi protiv akni je da ne bježite od ulja  ali zato glavom bez obzira bježim od alkohola! Alkohol mi je stanjio kožu i učinio je još osjetljivijom.
Moja teorija je da ulje djeluje sa uljem odnosno da se slično otapa sa sličnim.


Ja sam koristila ricinusovo ulje i maslinovo ulje, na način da sam mješala 60% ricinusovog i 40% maslinovog ulja (ponekad ukapam malo ulja lavande ili čajevca koji djeluju antibakterijski). Primjetila sam da mi se već nakon tjedan dana koža počela smirivati i ten je postao ujednačen! Da zaboravila sam opisati svoj tip kože (koji je poprilično užasan), T zona masna, ostatak suh, u području vilice i vrata s aknama ( zbog policističnih jajnika), ten neujednačen povremeno pojavljivanje crvenila, kao što sam rekla poprilično užasna koža :)



Ricinusovo ulje sam kupila u DM-u! Ne mogu da se sjetim kolika mu je cijena bila ali koliko me sjećanje služi nije velika, maslinovo sam imala već doma i pomješala ih u malu bočicu. Prije nanošenja malo promješam ulja i nanesem na ruke par kapi potom umasiram na kožu! Nakon toga namočim mali ručnik toplom vodom , koji isključivo koristim za lice, iscjedim i nanesem na lice. Njegov smisao je da otvori pore i ubrza sam proces liječenja.

Ulje koristim također i za skidanje šminke s očiju jer odlično skida i pomaže u rastu trepavica :D BIG LAJK!

Ako vi imate iskustva ili neke prijedloge slobodno komentirajte!

:* <3

0 komentari: