Kako zaraditi na internetu!

02:20 Unknown 0 Comments

Hello hello!

Htjela sam podijeliti s vama kako sam uspjela da zaradim na internetu i možda nekom od vas omogućiti istu stvar! Trenutno imam puno slobodnog vremena pa sam odlučila da pronađem izvor novca na internetu...i našla ga :D.

zove se ..FIVERR....jeeeeeeeeeeeeeeej...

Fiverr je stranica na kojoj vi možete da ponudite svoje usluge svijetu za minimalno 5$! Prava prilika za iskazat svoju kreativnost i biti plaćen za to! Ja sam se odlučila za snimanje videa odnosno reklama zbog toga što dobro pričam njemački i engleski, i zbog toga što ove ostale ponuđene stvari nisam znala radit :D ;)..

Jednostavno se logirate na stranicu i odlučite što ćete ponuditi kupcima. Postoji mogućnost unapređenja odnosno levela, ja sam trenutno level 2 što znači da sam prodala 50 videa u 2 mjeseca i dobila 100% pozitivnih komentara. Prednost levela je da vaš video može vrijediti i  više od 5$, npr. zadnja narudžba koju sam dobila je vrijedila 35$.

Odličan način zarade i vrlo jednostavan!
Ako imate još pitanja slobodno pitajte i naravno ako vi imate prijedloga za online zaradu javite nam :D

<3

0 komentari: